Damlademir lokosit yuksekligi vucudunuzda bir enfeksiyonun varligi demektir ama gebelikte yukseklik normal kabul edilir sizin tahlilinizde de cok az bir miktar yuksek cikmis yani problem yok. Eritrosit ise alvuyar yani kirmizi kan hucreleridir. Dusuklugu gebelikte normal kabul edilir bariz bir farklilik yok testlerinizi doktora gosterirseniz bunlari önemsemeyecektir 🥰🌸