hurrem_sultan evet normal yaptım bade hanım devlet hastanesinden de doktorumdu çok memnun kaldım yanlız şuan ayrılmıs eşinin kendi muayanane si vardı oraya geçmiş ne yazıkkı istersen orayada gidebilirsin yine dogumu uncalı meydan hastanesinde yaptırıyor integrama bade ılgın yazıp takip edebilirsin