27 haftalık hamileliğim kontrole gittiğimde suyumun fazla olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Suyu tekrar normale dönmesi için neye dikkat etmeliyim ? Bebeğimin doğumunda bi sıkıntı Yaşar mıyım erken gebelik riski yüksek midir ? Yaşayan veya bilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi ?