Bernnnaaaa 2′liyi de 3′lüyü de 4′lüyü de yaptırmadım. Doktoruma sordum bi sorun çıkarsa ne olacak bir tedavisi var mı diye. Tedavisi yok, o testlerin kesin bir şeyi de yok, aldırmayı teklif ediyoruz dedi. Ozaman yaptırmıyorum detaylı ultrasona girerim dedim. 22 haftalıkken detaylı ultrasona girdim çok şükür temiz çıktı. Bir sorun çıkarsa doğruluk payı olmayan bir test yüzünden ya bebeğim alınacaktı, yada 9 ayım zehir olacaktı