Cennetim066 Lokosit 200 eritrosit 55 cikti kizlar başım ağrıyor birde sol bobrekte sanci vardı gecti o acile gittm şu içeceksin dediler ilaç vermediler bnm durumda Olan varmi naotnz zaten günde 2 buçuk 3 litre su içiyorum hep
Esra33-34 Cennetim066 cok yüksek cıkmjs canım enfeksıyon asla suyla cıkmaz benım bıle 35 di değerım doktor enfeksıyın yuksek dedı cnku değer 0-5 arası oluyor.bana 35 değerdeyken antibiyotik ve tek kullanımlık şase toz vermıstı öyle geçmişti benımde böbregıme vuruyodu agrı Baska bir doktora görunun
Celiktss Celiktss acile değil kadın doğuma gitmeni öneririm. Acil doktoru kadın doğumcunun yorumu önemli dedi. Çok ağrı yapıyo enfeksiyon yaa. Çok çekiyorum valla ondan
Cennetim066 Celiktss kadın doğuma çıktım zaten acilin doğumuna çıktım kendi doktoruma aricm blki ilaç yazar