Cicek-05 Arkadaşlar uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim adetimde bir hafta geçikti zaten ama bugün muayenede kese görülmedi başına gelen var mı ?
Deniz_20 Cicek-05 ben 6. Haftada hem kalp atışını hem keseyi gördüm sizinde öyle olur belki daha erken bekleyin
zhragkkayacan Benim 6. Haftada görebildiler strese girmeyin betahcg artışı düzenliyse gözükür inşallah
Cicek-05 zhragkkayacan saolun çok teşekkür ederim bugün hem beta hcg testi verdim hemde muayene oldum bakalım doktor yarın tekrar gel dedi
zhragkkayacan Deryaguze yaa sizin için çok stresli olmuştur ben 7. Haftamdayım bu çarşamba duymaya gideceğim inşallah kalp atışlarını da duyabilirim 🤲🏻 Geç duyulmasının bir sebebi var mıydı acaba
Cicek-05 zhragkkayacan inşallah sorunsuz çok güzel bi şekilde duyarsınız rabbim isteyen herkese bir bebiş nasip etsin ☺️
zhragkkayacan Cicek-05 inşallah teşekkür ederim Rabbim herkese en güzel en hayırlı zamanda bu duyguyu tattırsın bizler de sağlıklıca hayırlısıyla kucağımıza da alalım inşallah🤲🏻🤲🏻
Cicek-05 Birsenbirbenbirdebebek Dün 1451 çıkmıştı bugün doktora göstermek için gittiğimde tekrar kan verdim 1854 çıktı muayene için haftaya gel dedi canım
Birsenbirbenbirdebebek İki günde iki katına çıkması lazım değerlerinin. Doktor o yüzden haftaya gelin demiş. Rabbim hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin🙏