Leylnn ne nasıl oldu anlamadım. Normal gittim gebe olduğunu öğrenince. Adetime göre 6-7 haftalık olması gerekirken 5 haftalık gözüktü. Sadece keseyi gördük. Doktorum geç döllenme dedi. 2 hafta sonra gittiğimde bebek ve kalp atışı da gözüktü. 17. Haftaya girdim şu an. Gelişimiyle alakalı falan bir problem yok çok şükür. Haftasıyla uyumlu ilerliyor her şeyi.