Arkdaslar 31+1 haftalık hamıleyım yasal olarak 32 de calısamaz raporu alınabılıyor ama işim geregi çalışmakta zorlanıyorum masa başı oturmam gerekiyor sureklı çalışamaz raporu 32 den once alan oldu mu alabılır mıyım bu durumu yaşayan var mı aceba yardımcı olabılcek varsa deneyımı olan paylasırsa cok sewınırım🤲🏻