Nananusha kizlarrrrrrr imdatttt oluyorum resmen . simdiye kadar bi defada hastalik gecirmedim bugun geceden bogazim agridi sesim bile kisildi. cok acaipim.doktorda ilac veremem dedi kim biliyosa lutfen yazssin neler yapa bilirim?sabahtan mandalina portakal yemekyen midemde bulandi
Yesimalmila Nananusha bende de durumlar ayni kulaklarım cok kötü sürekli basinc var akıyor. boğazım falan kötü sadece bol bol meyve limon 😆
Mutlulugum Bende 30’uncu haftamda oyleydim ve doktorum sadece agri kesici alabilirsin demisti. Sonra dayanamadim birdaha aradim cok cok kotu oluyorum usuttugumde gel dedi ve bogazima,burnuma katkisiz hamileler icin ilaclar yazdi. Antibiyotiksiz asla atlatamam dedim resmen yalvardim, en dusuk antibiyotik haplarini yazdi 6gun de toparlandim. Yazmasaydi kesin 2 hafta daha hasta olurdum. Yani gercekten kotuysen git gorsun, telefonda bir sey alamazsin diyorlar ama hamileler icin zararsiz katkisiz cok ilac var.