Merhaba kızlar. Normalde özelde takipliyim. Dün devlet hastanesine mhrs den randevu açılmıştır diye mesaj geldi bende sabah gittim. Normalde de bebeğim 2 hafta önden gidiyor ve suyum fazla. Şeker yüklemesi yapıldı temiz çıktı daha sonrasında da yeniden şeker bakıldı o da temizdi. Doktor genetik olabileceğini söylemişti. Bugün ki doktorda aynı şeyleri tekrar etti hatta kilosu Cumartesi 2800 olan bebek bugün 3400 gibi çıktı😳 doktorda 3 kg yı baz alıyorum minumum dedi. Ve yeniden ayrıntılı ultrason için geç olmuş yine şeker bakalım dedi. Suyunun fazla olması erken doğum riski oluşturur bebeğin kilosunun fazla olması da seni yanıltmasın kendine tam teşekküllü bebek yoğun bakımı olan bir hastane bak dedi. Moralim çok bozuldu🥺 sonuçlar öğleden sonra çıkacak. Nst ye girdim 45 dk kadar kaldım bebek çok hareketli ama kalp atışı düşük çıktı cihaz uyarı verdi. Öğleden sonra tekrar çekilmem gerekecek😞 yine aynı çıkarsa doğumhaneye yönlendireceğim dedi. Ne yapacağımı şaşırdım