zeynepikra_61 18 haftalık olduk aslında önümüzde uzun bir yol var ama bazı hazırlıklar için isim bulmamız şart artık 😪 Ama asla isime karar veremiyoruz kizlar bana yardım edin 😁 Ben “METE” olsun istiyorum ama başka bul diyip duruyor cevremdekiler 🙄 bir çok isim buldum bir türlü olmadı varsa değişik onerileriniz söyler misin ? 🙏🏻💙 Mete ismine uygun da olabilir 💙
Deniz_20 zeynepikra_61 hiç isim aramayın derim Mete gayet güzel bir isim çevreye bakarsak çocuklar isimsiz kalır
Deletedmom52620 zeynepikra_61 Mete gönlünüzden geçtiyse bence koymalısınız bazen bazı şeyler insanların istediği gibi olmak zorunda değil siz annesi olarak en iyisini bilir en iyisini düşünürsünüz bende öyleydim daha düne kadar Melina Alâ istiyordum herkes uyumsuz şöyle böyle dedi benimde gönlümde Alâ ismi var kim ne derse desin koymayı düşünüyorum öyle bir karar aldım herkesin dediğini dinlersek çocuğuda verelim onlar büyütsün 😂
Bekleyenler zeynepikra_61 çevreden ziyade eşinizle karar verin. Her isme bahane bulacak birisi çıkar. Mete çok güzel
Elifderin34 zeynepikra_61 mete kağan :) benmde bu ikisinin uyumu çok hoşuma gidiyor mete ve kağan göktürkler zamanındaki atalarımızın isimlerinden türkçe yapılı isimler çok hoş
zeynepikra_61 Deletedmom52620 ay valla gına geldi bir sürü isim buldum heonbir bahane ürettiler Mete son kararım sanırım 💙🙏🏻😁
Deletedmom52620 zeynepikra_61 milletin dediğini düşüne düşüne bende aynı bu şekilde ne isimler koydum yanına ama gönlümde ki olmayınca mutsuz olacağım. Bence sizde o bahanelere dediklerine aldırış etmeyin Mete ismini de çok güzel bir isim çok kararsızlık olursa ikinci isim düşünebilirsiniz Asil Asaf ismide çok güzel ama şuan çok ön planda olan isimler
zeynepikra_61 Deletedmom52620 Aynen öyle düşüne düşüne bir hal oldum genel de büyüklerimiz çok karışıyor 😁😁
zeynepikra_61 Bekleyenler Eşim her isme olur diyor ikinci çocuk olunca eşim akışına bırakmış durumda 😁😁 Sadece Kayra ismine istemem demişti 😪 Sanırım Mete şuan için en doğrusu 💙🙏🏻
Deletedmom52620 zeynepikra_61 aman boşverin takmayın milleti acısını sızısını siz sefasını başkasını sürecek çocuk sizin istediğiniz ismide koyun söyleyin istediğiniz ismi yanında da 5 i bir yerde takacaksanız sizin istediğiniz ismi koyacağım diyin bakın bakalım kim karışıyor isim annesi olmak kolay değil diyin küçük bey sağlıcakla gelsin ismiyle büyüsün inşallah 😂
zeynepikra_61 Elifderin34 evet gerçekten benim de çok hoşuma gidiyor Mete olanilir Metehan olabilir bakalım kısmet 💙
Ladybird06 zeynepikra_61 Emir, Kayra, Arda, Barış, Bartu bunlar önerilerim ama canım bebek senin üçüncü kişilerin fikrini bu derece önemseme. İçine Mete siniyorsa onu koy, diğer insanlara ne. Hem hiçbir ismi herkese beğendiremezsin illa kusur bulurlar.