Arkadaşlar 10 haftalık olup karnında hareketlenme hisseden var mı? Dün uzanırken karnım tık tık oldu bi kaç dakika sonra yine aynı oldu. Bugün ise karnım titredi göbeğimin sol tarafı. Biraz erken hissetmek için ama acaba bebek hareketi mi anlayamadım