Epelinkiran 38 haftalığım çatım uygunmuş normal doğumu bekliyorum bebiş doğum pozisyonu almış ama daha kanala girmemiş. Doktorum istersen suni sancıyla planlı normal doğum yapabiliriz dedi. Ben herşeyi doğal gelişsin gerekmedikçe müdahale olsun istemediğim için detaylıca sormadım. Varmı bu şekilde doğumu başlayan? Açılma nası oluyo bebeğin aşağa mı inmesi gerekiyor kaçıncı haftada yapılabiliyor? Böyle bi durum olan varmı?
Epelinkiran Kubrq banada açılma olmadan bebek aşağa inmeden çok saçma geldi. Zorunlu olmadıkça normal doğuma müdahale edilmesi taraftarı değlim. O kadar müdahale edilckse ztn sezeryan olurum yani
Epelinkiran Kubrq evet devlette son ana kadar almyolarmş sezeryana ondn özele gitmeye başladm bende özelde doğurcam galiba
Epelinkiran Kubrq evet normali beklicem ztn muaynemde normale engel bi durum yokmş sadece biraz bebek kilolu. Bakalm 40a kadar yolu var artk 😊