Edabykl Ozlmbby o haftalarda prilam diye ilac kullaniyodum 4 bucuk aylik olunca ilaci birakabildim başka gecmiyodu bulantılarım
Pgss Tam 9+3 um şu an dışarı falan çıkacaksın aksamdan prilam kullaniyorum ancak evdeysem gereksiz ilaç almak istemiyorum.Ssessizce geçmesini bekleyeceğiz galiba başka çare Yok
ozgeozcan bulantım yok şükür ama iştah da yok hiç bir şey canım istemiyor 9+6 oldum normalde 75 kilo hamile kaldım şu an 70 e düştüm