Deniz_20 Brcygmr o doğum anında oram güzelmiş buram güzel olsun diye aklınıza bile gelmez o an tek düşünce bebeğinin sağsalim doğması ben yaptırmadım gerek duymadım fotoğraf çekimi için hafif makyaj yeterli bence doğallık en güzeli
Pelinakcn Brcygmr doktorunuza sorabilirsiniz oje sürmede bile bir tırnağı boş bırakmak gerekiyor çünkü, ipek kirpikler çok çabuk dökülüyor doğumdan sonra bir tarafı dökülmüş bir tarafı duruyor şeklindeki halini düzelttirmek zor olacaktır 🤷🏻♀️
Brcygmr Deniz_20 bugun bi fenomen de gördüm makyaj yapmasa bile var gibi duruyordu ordan aklıma geldi kolaylık olur mu ki acaba diye
Pelinakcn Brcygmr hayır ipek kirpikte takma kirpik gibi takıyorlar, lifting kirpik perması oluyor kendi kirpiğinizi kıvırıyorlar