Cumartesi kontrolüm vardı benim hissetmediğim çok düşük sancım vardı 20-30 arası pazar sabahı sümüksü akıntı oldu acaba enfeksiyon mu dedim . Bugün de sabah yine şeffaf aynı yoğunlukta akıntı geldi . Doktorum nişanın gelmiş her an hazırlıklı olalım dedi 🤭 galiba yolun sonuna yaklaştık . Var mı bu haftalarda nişanı gelen ? Doğumunuz kaç gün sonra oldu ?