Liyarya ben bu test işe öğrendim son regli tarihim 23 mayıstı ben 14 haziranda yaptım silik çıktı kan testi verdim betam 230 çıktı. Comfort kaliteli bir test erken yapıldığından ve vücutta ki beta hcg hormonu henüz düşük olduğundan silik çıkıyor. Büyük ihtimalle gebesiniz kan testi verin tebrikler 💕