Merhaba, 3 aylık hamileyim ilk öğrendiğimde d vitamini ve b12 düşük çıktı. D vitamini ağıza sıkmalık b12 de dil altı şeklinde alıyorum. Ama her gün düzenli kullandıgım için tiksiniyorum artık🤣 6 aya kadar devam etçekmişim sonrasında tekrar bakılacak. Bu şekilde kullanan veyahut d vitaminin iğnesini vurduran var mı acaba? Yağ olanıyla yükselmiyorsa boşuna uğraşmıyım iğne alıyım🤣