Edabykl Aysnr11 5+2 de kese gördük 7+2 de gittim karnimdan gozukmemisti alttan muayne etti ve gözüktü 1 haftada önden gidiyodu 8+1 çıkmıştı
Pijamaskeliler Aysnr11 4 haftada kese 6+2de ekrandan kalp atisi izletti çarşamba günü sesini açıcak 7.haftaya girdim 🌸 tabi benim doktorum 12 ye kadar alttan bakarmış
Cgrunul Aysnr11 merhaba az önce kontrolden çıktık 5+1 keseyi ve bebeği gördük kalp atışı içinde 15 gün sonraya randevu verdi 🙂
Meliha09 13+3 günlük hamileyim şu an 5 haftalıkken keseyi gördüm 6+6 da kalp atışını duydum 12. Haftada cinsiyetini öğrendim darısı sizim başınıza inşallah o zamanlar hiç geçmiyor 😞
Aysnr11 Meliha09 Gerçekten zaman sanki geçmiyor allahım sağ salim kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰