Kızlar doğum ve doğum sonrası kullanmak için 3 tane emzirme özellikli askılı gecelik, 3 tane de kısa kollu ama yine emzirme özellikli çıtçıtlı gecelik aldım..Şu anda havalar sıcak olduğu için bu aldığım gecelikleri giyiyorum yatarken..Ama bu haftasonu artık doğum çantamı da hazırlamak istiyorum..Şimdi 32.haftadan gecelikleri çantaya koyarsam bir buçuk ay giyemeyeceğim hiçbirini 😂 Doğumum ağustosun ortasına denk geldiği için de bol bol koymak istiyorum çantaya terledikçe değiştiririm diye..Doğum çantasına geceliklerini koymayanınız var mı, nasıl çözdünüz bu sorunu? Bi de aniden doğum başlar ve o an geceliklerimin hepsi kirlide olursa diye de korkuyorum..Siz nasıl yaptınız?