Ays_cskn biz de aynı durumdayız. Bebiş bir kaç gün geriden geliyor bir türlü haftasını anlayamıyorum 🙈 detaylıda uyumlu çıktı başka doktorda dört gün geri çıktı. Geç döllenme olmuştu zaten. İnşallah bir an önce yakalar da ben de ona göre takip ederim. Canı nerde isterse orda oynuyor haylaz kızım benim 🥰 Sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🥰