Selam kizlar nasilsiniz bakalim nasil gidiyor hamilelik,suan 24+0 olduk ama bir hafta geriden geliyorduk en son suan haftamizi yakalamismiyizdir bilmiyorum bir aksilik olmassa bayram sonrasi şeker yuklemesi icin gidicem,bebis bu aralar cok sakin cani isterse kendini hissettiriyor ve genelde asagi kisimlarda kasik ve gobek cevresinde hissediyorum hareketleri ha birde bel agrisi basladi bir haftadir ilk gebeligimde bu kadar agirlastigimi hatirlamiyorum sizde durumlar nasil bakalim 😇🥰