Kızlar gecikmem olunca test yapt silik çıktı dün gece devlet has. Acile kan verdim beta 14 çıktı artış için yine sabah erken hastaneye gel randevunal kan ver dedi ama hastane evime mesafeli eşim iş saatinden goturemez bende dolmuş vs derken çok zor olucak kan takibine sağlık ocağında devam etsem sıkıntı olur mu ki doktor illa hastaneye gel dedi