polyanna06 valla öyle olması sinir bozucu benim ki kızsa ben hepten bitiklerde olurdum 🤦♀️ Kilo takıntım var bi de yani. Ama sende moralini bozma herkes aldığı kiloları yazıyor ama herkesin bünyesi farklı kendini kıyaslama, tadını çıkart boşver doğumdan sonra cillop gibi oluruz💃