Ben yaptırmayacağım, okadar şekeri bir anda yüklemek istemiyorum bebeğime. Zaten olsa da diyet yaptırıyolar bende varmışcasına diyet yapacağım. Doktoruma danıştım bebeğin suyuna bakıcam iyiyse gerek yok dedi. Sonuç olarak iyiymiş ve yaptırmama kararı aldım.