Papatya000 yürüyüşle düzeliyor sen yıne sor doktorunada benım 2. Gebeliğim sertleşme olunca evın ıcınde 15 dk gezınıyorum düzeliyor.hareketszlıkten oluyor.mesela dışarda bak karnına yumuşacıktır.hareket halınde oldugun ıcn.kan akışıyla da alakası varmıdır bılmem ama yürümek cozum bence.tabı doktorunada danış♥️