36+4deyim. Bebeğimin kilosu 3350 çıktı bu hafta son zamanlarda çok kilo alıyordu. Kilosu normale döndü çok şükür. Ama bu sefer de kafa çapı çok büyük 40+2 çıktı. Doktor bu hafta doğmak isterse normal olur. Doğmazsa mecbur sezaryen olacak yoksa ilerde çok ciddi problemler yaşayabilirsin dedi.
Şimdi soruma gelelim ben bu hafta nasıl doğuracağım 😂 Sancı mancı hiçbir şey yok 🤭