Feride11_ Sulyy64 erken doğum riski den dolayı 35+6 da yaptı anlık bişey kuzum kendini kasma rahat ol 10 sn bile sürmüyor
Knknesra Sulyy64 Benimde 3 gün sonra yapılacak. Doktoruma biraz korkuyorum dedim. Merak etme hiç bişey anlayacaksın asla korkulacak bişey değil dedi
Deletedmom_33 Sulyy64 Normalde 37 de yapılacaktı Sezeryan olunca yapmadı doktorum. 27+3 de ağrıyla gittiğimde açıklık var mı diye nöbetçi doktor yapmıştı