Fundatercuman Arkadaşlar Ankara’da özel Eryaman hastanesinde sema hocaya daha önce giden oldu mu acaba nasıl bi doktor yorum yapabilir misiniz 🥰💚
Ftmgl1207 Fundatercuman kızımın ebesi olur kendisi🥰 bu gebeligimde de ona gidiyorum. Sezeryanda işçiliği mükemmel sert ve eski bir doktor. Özel ilgisi yok. Hatta devlet doktoru kafasında diyebilirim. Ama doktorluğu bilgisi çok iyidir.
Ftmgl1207 Fundatercuman bu arada ablam o hastanenin ameliyathane personeli kizimda gözü kapalı doktorun sema hoca dedi iyi ki de onu söylemiş