Kızlar günaydın 💙 geceden beri düzgün uyuyamadım yakın bi akrabası eşime covidden dolayı aşı vurulan annelerin bebekleri doğunca solunum sıkıntısı yaşıyo bi süre küvezde kalıyo demiş. Ben 2 doz vurulmuştum. Geceden bu yana Nası içime dert oldu üzüldüm. doğum yapmış anneler,veya etrafında doğum yapanlar varsa böyle bişey gerçek mi bi yorum yapar mısınız