Merhabalar herkese 7 haftalik hamileyim bebeğimin kalp atışını duydum bebekte şu an bir sıkıntı yok fakat gebelik kesesinin boyutu olması gerekenden küçük doktorum surekli takip edilmesi gerektiğini söyledi buyuyebilir de buyumeyip sağlıksız bir gebelik olabilir de . Bu durumu yaşayan var mı kesesi küçük olup daha sonra normale dönen sorunsuz geçiren?