Vera09 Kızlar detaylı ultrasonumu devlet hastanesinde yaptırcam, normalde özele gidiyorum. Doktoruma söyledim, sonuçları bi bana da gösterirsiniz dedi. Yani bi kağıt mı verecekler bize sadece ultrasonda bakmıcaklar mı biz mi isticez yoksa? Bilen var mı
Kizilkafaa Vera09 Canım ben girdim, kağıt veriyorlar. Hem cd hem kağıt vermişti doktor bana. Bende kendi doktoruma gösterdim. İşte kağıt üzerinde değerler kemik kilo göbek bağı yüz özelliği vs her şey detaylı yazıyor
Gorkeminannesi Vera09 devlette yaptırmıştım ilk cocugumu ve hic bisey vermemişti genel olarak iyi demisti o kadar ozelde dosya halinde rapor, foto ve cd veriyo
Ays_cskn Vera09 Devletteyse sadece rapor veriliyor bende oyle oldu ozelde olursa cd felanda veriyorlarmis sanirim
Vera09 Gorkeminannesi böyle bi ihtimal de var bişey vermeyebilirler diye düşünüyorm teşekkür ederim bilgi için
Nnanaa Vera09 peki bir şey soracağım size devlet hastanesine direkt ben detaylı ultrason istiyorum mu desiniz yoksa önceden zaten takipli miydiniz? Ben hiç gitmedim devlete direkt onun için gitsem kabul ederler mi acaba?
Vera09 Nnanaa devlet hastanesinde kadın doğum poliklinikten randevu aldım bir doktora göründüm detaylı ultrason için tarih almak istiyorm dedim. Ama biraz erken gitmek gerek 18.haftada falan gitmiştim. O doktor yönlendirme yapıyor perinatoloji bölümüne, oraya gidiyorsunuz kayıt oluşturup size tarih veriyolar 20-24hafta arası.
Nnanaa Vera09 çok teşekkür ederim çevremde de yok şu an soracağım kişi merak etmiştim ben de öyle yapayım.
Vera09 Nnanaa evet daha önce devlete görünmemiştm hiç yani problem olmuyo. Kendi hastanemde 1500tlydi o yüzden böyle yaptık bugün görüncem nasipse
Derya Vera09 Evet sana bir kağıt veriyorlar üzerinde işte haftası ultrasonda neler çıktıysa onlar yazıyor sen o kağıdı doktoruna götürüyorsun