Demo_dal muayene edip mi normal dedi bende de 9. Haftada kahverengi lekelenme geldi ve kaşık ağrım vardı rengi baya bı köyü kahveydi baktı bebekte sorun yok ama kahverengi leke düşük tehlikesi dedi 3 günde 1 iğneye başlattı sonra duzelmistim ama sürekli yatacaksin demişti 11. Haftada sanırım tekrar lekelenmem oldu tekrar iğne falan yazdı geçmişti