Elmalipasta Günaydın kızlar , bugün randevumuz var da bebeğin cinsiyetini çok meraak ediyorum 12 haftalık büyük ihtimalle söylemez de olsun bı heves işte 😁 ne yemem gerekiyor bebişin hareket emesi için ya da ne yapmam lazım teşekkürler şimdiden ❤️
ilkbebekim Elmalipasta hayırlı olsun inşallah sağsalim kucağına alırsın ♥️ Doktorum 12. Haftada ikili taramaya gelirken bi parça çikolata yiyip gel dedi öyle yaptım. Cinsiyetini öğrendim aynı gün 🥹 umarım öğrenirsiniz siz de
Ruyahilal Elmalipasta 12. Haftamda cinsiyeti öğrenmiştim %85 demişti :) cinsiyet partisi falan yapacaksan biraz daha bekle bence sürpriz olmasın sonrq 😀 ben hiç ultrasona giderken çikolata yemedim bu sefer de çok hareketli ölçemiyorum falan demesinler diye. Gerekirse zaten onlar kalk bi çikolata ye gel derler bence. Hayırlısı olsun ☺️
minik_koala_ve_annesi Elmalipasta bende ayni sizin gibi kesin soylemez dedim erkek oldugunu ogrendim hareket icin meyvesuyu baklava cikolata falan kullanabilirsiniz yarim saat once yemeye baslayin saglikla kucaginiza alirsiniz insallah allah gonlunuze gore versin😇🥰
Mrv135 Elmalipasta Ben de çikolata yiyip girdim ama 12.haftada doktorum söylemedi. Çikolata ve vişne suyu işe yarıyor.
Elmalipasta ilkbebekim çok çok amin canım Allah razı olsun 😘 bir parça yiyeyim fazla abartsam göstermez belkide 🙈☺️
Mavisukus Kızım 11 haftalıkken belli olmuştu ama genelde 13.hafta da gözüküyor. Tok gidin yanınızda çikolata vs olsun. Çikolatakı şekerli şeyler hareketlendiriyor.
Elmalipasta Mavisukus tamam canım saol önerin için 🤍 ilk kızım da 21. Haftada öğrenmiştik inşallah o kadar uzun sürmez bu sefer 😂
Elmalipasta Ruyahilal saol canım 🌼 cinsiyet partisi fln yapmiycaz çok gereksiz geliyor öyle şeyler bana 😂 su içeyim çokça dolaşıp durayım orda bakalım hayırlısı artık
Elmalipasta minik_koala_ve_annesi amin canım çok saol önerin için 🙈 benim ikinci ama insan yine de heycanlanıyor
Ervaannesi Elmalipasta bir parça çikolata ve bir bardak süt 🌺 benim o haftada tahminde bulunmuştu doktorum, doğru çıktı
minik_koala_ve_annesi Elmalipasta ilki de ayni 5. De ayni canim degismez yani annelik bu 😊ogrendiniz mi
Deletedmom7373700 Elmalipasta 12. Haftada öğrenmiştim ben 😂 doğru düzgün bişeyde yememiştim gitmeden. Ama hareketliydi görmüştük şansa. Öğrendiniz mi sizde 🤭