Beyzatatlikusku
kestirip evde kendin hindistan cevizi yağı, zeytin yağıyla felan bakım yapabilirsin ben öyle yapıyordum 3.tremesterde. düzelmişti baya canlanmıştı saçlarım ama 1.tremesteri ve 2.tremester de çok kötü oluyor saç ve aşırı derecede dökülüyor. şuan emzirme dönemindeyim daha fazla dökülmeye başladı 3.tremester de durunca dökülme öyle kalacak sandım bi şampuan aldım onu kullanmaya başladım bende inşallah faydasını görürüm