Ozlemm016 ben 11 haziranda çatlatma iğnesini yaptım, 12’sinde evde ovulasyon testi yaptım kopkoyu iki çizgiydi. Düzenli birlikte olduk eşimle. 15’inde de doktora gittim çatlama olmuş mu diye muayeneye. Çatlamış dedi eğer yumurtaların kaliteli ve sağlıklı ise gebe kalırsın dedi eşimde problem yoktu çünkü. Bugün iğnenin 12. günü , 28’ine gel kan ver dedi doktorum ama dayanamıyorum evde de onlarca gebelik testi var onlar bana bakıyor ben onlara.. korkuyorum.. Kasık ağrım var ara ara bele vuruyor. Göğüs uçlarım belirginleşti ve çok hassaslaştı. uyku hali ve yorgunluğum da oluyor daha önce olmazdı yani. Bilemiyorum. Normalde çatlatma iğnesi sonrası kaçıncı günde regl başlamalı net bir bilgi var mı bununla ilgili