Merhabalar kızlar :) Ben 6+3teyim şu an, oldukça yeni hamile sayılırım. Ama en başından beri nedense hamilelikte genelde ilk gebeliklerin düşükle sonlanmasının yüksek ihtimal olduğuna dair katı bir inancım var, hem okuduklarım hem izlediklerim de çok etkiliyor ve bebeğim olacağını öğrendiğim andan beri bu durumdan korkuyorum. Şimdi ise düşme ihtimali değil, kalp atışını duyamamaktan korkuyorum. Çünkü bazen youtube’da izlediğim bir videoda mesela 7 haftalıkken-8 haftalıkken kalp atışına gidip, duyamayıp yıkılanlar var. Onlarla empati yapıyorum, benim bebeğim de öyle olursa diye korkuyorum ama son günlerde bu korkularım azaldı sanıyorken haftada 1-2 kesin kötü bir rüya görüyorum. Mesela bugün, tuvalette kan görüp düşük yaptığımı anladığım bir rüya gördüm, rüya olduğunu anlamam çok uzun sürdü gerçek gibiydi, sonrasında yine buna benzer şeyler… Sizlerde oluyor mu böyle şeyler? Hamilelikte kabus görmekte yaygın bir durummuş galiba, olumlu düşünmeye çalışıyorum ama ara sıra böyle korkularım yükseliyor.