Sngl_12022
Valla canım o kadar zor o kadar karmaşık bir durum ki anlatamam sana,biz bebek istoyoduk klomen tedasivi aldık en son ,doktorum 13 Mayıs’ta kontrole çağırdı gittik kanda gebelik testi yaptı negatif çıktı. 20 Mayıs adetimdi ,23 unu bekledim evde teest yaptım silik çizgiyle pozitifi gördüm.24 ünde gittim kanda bakıldı 110 çıktı.gecen hafta gittik kese etrafında kanama var dendi 4.5 mm gelişim geriliği var dedi haftaya tekrar gelin dedi.ondan önceki cumartesi 2mm dedi .geçen cumartesi gittik 12 mm dedi kese falan göründu bebekte göründü galiba doğru düzgün açıklama duymadık .bize dedi ki büyük ultrasona gidin bı bakalım eşimde dedi ki hocam daha geçen ayın 13 ünde yoktu erken değil mi falan dedi o zaman doktor afalladi .o zaman neyse salı günü tekrar görüşelim dedi bir şans daha verelim dedi ne bilim gerçekten iki haftadır çektiğimi anlatamam salı günü tekrar böyle konuşursa başka bir doktora gidicez