Deletedmom7373700 ben koymuyorum zaten Belinay ismi hiçbir şekilde hoşuma gitmiyor içim almıyor. Sonuçta çocuk benim acısı, derdi, sıkıntısı, sevinci her şeyi bana olacak şimdiden oluyor yani hatta ne diye kendilerinde hak görüyorlar anlamıyorum. Eşime defalarca kez istemediğimi söyledim ama babasından nasıl trip yemisse başka zamanlarda da şu an onu kıramıyor hiçbir sekilde. Kesin Belinay olacak yani malesef.. ben de sadece onların istediği isim olsun istemiyorum yani haklı olarak