Cgrunul Bugün kontrol günümüz keseyi görcez Allahın izniyle 🙈 bugün kontrolü olanlar bu postun altında bilgi paylaşabiliriz
Edabykl Cgrunul Hadi inşallah görürsünüz mutlu çıkarsınız hastaneden bende 5+2 de görmüştüm keseyi 🙈 Bugun benimde kontrolum var ama 25+1 olduk 😂🙈
Meliha09 13+3 günlük hamileyim şu an 5 haftalıkken keseyi gördüm 6+6 da kalp atışını duydum 12. Haftada cinsiyetini öğrendim darısı sizim başınıza inşallah o zamanlar hiç geçmiyor 😞