Merhaba yarın sabah 75 gr ile şeker yüklemesi testi yaptıracağım. Laboratuvar eve yürüyerek 5 dakika olduğu için bekleme sürelerinde eve gelsem olur mu? Yoksa orada beklemem mi gerekir? Bulantı baş dönmesi vb şeyler yaşanıyor mu? Deneyimli annelerden yardım lütfen🌸