SevgiTkn
Merhabalar hanımlar. İdrar yolu enfeksiyonum kızlığımdan beri dir devam ediyor ancak şuanki gibi yoğun olmuyordu. 16+4 haftalık gebeyim. Son bir kaç gündür idrarı mı yaparken ve yaptıktan sonra yanma gibi bişey oluyor. Çok sık gidiyorum vc ye ama az yapıyorum çok gelmiş gibi oluyor. Bu durumda olan annelerimiz bir çözümü varsa bana da söyleyebilir mi çünkü kötü durumdayım gerçekten 😐