Nisagerek Hanımlar dün dusuk yaptım ve bu bebeği çok istiyordum uzun yıllar sonra kızıma kardeş geleceği için çok mutluydum fakat kaybettim eşim çok yıprandığım icin birdaha bebek istemiyor dusuk den sonra tekrar bebek sahibi olmak icin belli bir süre varmi ?
Minikbirannem Nisagerek bunu doktorunuzla görüşmeniz daha doğru düşük zor bir süreç en az 3 ay olmasın diyorlar belki daha fazla bilemiyorum en doğru bilgiyi doktor verebilir ❤️ çok geçmiş olsun bu arada Allah tekrar yasatmasin
2prensesannesiiii Nisagerek 1 regl gördüm kürtaj sonrası tekrar gebeyim onda da dış gebelik şüphem var doktorumunda şüphesi var ama net konuşmak için çok erken dedi betam az yükseliyor
Eda_krkmz Nisagerek bir ay ilişkiye girilmiyor ama hemen ardına sağlıklı bir gebelik olabiliyor bende düşük yaptım bir aya yakın dinlendim sonra da tekrar gebe kaldım şu an geyet saglikliyix Allah şükür bı düşük yaptın diye diğeri de öyle olmuyor bence istiyorsanız deneyin tekrardan Allah büyük canimm🤗
Kaderaksy Bende düşük yaptım doktorum 3 ay sonra demeyebilirsiniz dedi ama sağlıklı toparlamış rahim için 6 ay demişti bende 6 ay bekledim şükürler olsun yeniden gebeyim