-zlhzynp- ya doktor bana da 16. Haftamda verdi bu ilacı 2 haftadır kullanıyorum ama sol göğüs altında inanılmaz bir acı yaşıyorum 2 haftadır kabızlık gibi bir sorun yapmadı ama o acı beni mafetti bende ilaçtan olduğunu düşündüm 20. Haftaya giriyorum yarın 3 gündür içmiyorumcuma doktoruma soracağım nedir ne değildir