Gece uyandım tuvalete gittim iç çamaşırım hafif ıslanmış. İdrar kaçırmış olabilirim diye aldırış etmedim. Geri geldim uyudum. İlerleyen saatlerde yine tuvalete kalktım. Baktım yine ıslaklık var. Yani bu su gelme olayı böyle olmuyor diyorlar. Herkeste farklılık gösterir mi ? Hastaneye gitmem gerekiyor mu ? Yada doktoruma sormam gerekiyor mu ? Panik yapmak istemedim çünkü. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🙏🏼