Sedef123 Kızlar 18 haftalıkken iki taraflı direnç tespit edildi ama doktor kaybolabilir dedi bu durumu yaşayan var mı korkuyorum şuan 21 haftaligim
rileyss Sedef123 benim de tek taraflı vardı, doktorum bebeğin haftasıyla uyumlu olduğunu söylemişti ve çentiğin zamanla kaybolabileceğini söylemişti. eğer bebeğinizin gelişimiyle ilgili olumsuz bir şey söylemediyse kendinizi strese sokmayın.
deletedmom6295 Sedef123 25 haftalığım bende var aynısı. tuzlu yeme dedi doktorum ben de soda içmeyi bıraktım. bebeğin gelişimi gerilerse kan sulandırıcı ilaç veriliyormuş. 27. haftadaki komtrolü bekliyorum merakla
Espbulut Sedef123 benim bebişimde vardı canım 25. Haftada coraspirin kullanmaya başladım 32. Haftaya kadar ve kayboldu bebişimde 3.50 kg 53 cm doğdu hiçbir sıkıntısı Yok çok şükür , kendinizi hiç üzmeyin ben çok üzüldüm şimdi pişmanım tabii...
Minikheyecan Merhaba bende 18. Haftada cift taraflı centik ortaya cıktı. Gelişimini takip ediyoruz son aylar cok kritik oluyormuş dedi doktorum. Geçebilir de geçmeyebilirde dedi. Coraspin kullanıyorum hap 18. Haftamdan bu yana. Şu an gelişiminde sıkıntı yok doktorumun söylediği olumsuz durum yok detaylı ultrasonda da görüldü çentik. 28. Haftada muayene olacağım tekrar bakacal doktorum inşallah geçer gider 🙏🏻 Hepimizin bu sıkıntısı. Sol tarafıma mümkün oldukça yatıyorum. Somon balığı ye dedi doktorum haftada bir mutlaka tüketiyorum tansiyon takibi yapıyorım ama bir sıkıntı yok şimdilik
Tuce88 Minikheyecan gonderileriniz eski ama bana yardımcı olabilirmisiniz. 21. Haftamda Benimde cift tarafli direnc cikti bebege giden damarlarda cok endiseleniyorum. İlerleyen zamanlarda kaybolurmu yoksa boyle devam mi eder acaba. Cok endiseleniyorum. Tansiyonlarim da normal gidiyor. Soda magnezyum acisindan faydali ama boyle birsey cikti icmek riskli olurmu acaba tuz oranindan dolayi
Trkoglozgee Tuce88 merhaba, benim de 22+6 da çift taraflı yüksek direnç ve çentik görüldü. Çok korkuyorum. Siz daha önce buna benzer bir durum yaşamışsınız, acaba durumunuz nasıl gebeliğiniz nasıl gidiyor?
aysegultgc86 Merhaba benimde iki taraflı direnç var ama biri kötü değil diğeri nispeten daha tıkalı ayrıca Kordon'da olması gereken bir damar da yok tek arter tek ven göbekten iğne başladık doktorum çok rahat çok endişe edilecek birşey yok diyor.ama yazilanlar gerçekten çok korkutucu.28.haftada tekrar detaylı olucam.suan 22 haftalık.ama bebiş 1 hafta geride :(( Allah kolaylık versin hepimize..
Nurcan6148 Trkoglozgee Merhaba su an bebeginizin ve sizin durumunuz nasil.Benimde 18.haftada cift tarafli direnc cikti.Suan 21.haftayi bitirdik hamdolsun.Bu hafta tekrar ayrintiliya girecegim.