Günaydın herkese canlar bazıları bilir dün gece dogum yaptım normal doğum. Fakat dikişler konusunda içime sinmeyen şeyler var sanki bu böyle olmamalıydı dediğim. Öncelikle dışarıdan atılan dikisim sağ tarafımda tam olarak bakamadim ama sağdan atılmış dikiş. Benim bildiğim vajina ile makat arasındaki boşluğa kesi atılıp dikiliyor ama benimki sağ taraftan dikilmiş ve inanın canım çok yanıyor acayip acıyor yatıp uyuyamıyorum sizce bu kadar canım yanması normal mi bana normal gelmiyor. Normal doğum yapan çoğu kişi benden daha canlı. Tamam bende yürüyüş yapıyorum ediyorum yine ama aci cok. Bide içten 30 40 dikiş Attilar bana doktor cok kurcaladi sert sert o demir şey varya onunla iyice açtı etti eliyle çekiştirdi neyse dikişler bitti dedi sonra baya kanamam oldu ek kan bile verdiler sonrasında hatta o derece. Sonra sızıntı var diye tekrar aynı işlemi yapıp dikti ama bebeği çıkarmak çok daha kolaydı benim için o dikişlere göre ve doğum yarım saat dikiş 1 veya 1 buçuk saat sürdü. Tecrübem olmadığı için yaşadığım durum normal mi değil mi anlamak istiyorum yardımcı olabilecekler varsa bekliyorum yorumlarınızı