papatya82 İshal kusma kas ağrılarım var dünden beri düğünde usuttum galiba hastaneye gittiğimde alttan muayene ediyorlar korkudan girmiyorum 30 haftalığım napim evde kendim fikir verir misiniz.. 2yasindaki kızımda dün kustu bugün o iyi çok şükür..
Deletedmom_110 papatya82 canım geçmiş olsun ama Alttan muayene etmelerinde korkacak ne var ki niye korkuyorsun
Fatma0090 papatya82 salgın var ve muayene ol gidip neden alttan baksın kusma ve ishale ceşme sularında salgın var suan mutlaka git hastaneye hamilesin birde yanı
Fatma0090 papatya82 alttan muayene de korkulacak bişey yok milletin doldurursun gelmeyin bişey olmuyor ben 19+3 üm suan Bi durum olursa alttan bakılıyor Bi sorunda olmuyor
papatya82 Fatma0090 arkadaşım gitmiş sabah alttan bakmışlar daha 16 haftalık önce çocuğa bakıp sonra şikayete yogunlasiyorlar
Pelin06 papatya82 bende aynısını yaşadım bir serum ye acile gidip hemen geçer merak etme serum almadan geçmez asla.
Miiiii papatya82 bence git canim alttan bakilacak biseyin yokki serum takarlar kusmana ishaline iyi gelir
funnymummy papatya82 ishal ve kusma ile vücudunuz ciddi su kaybı Yaşar o da kas ağrıları yapabilir o yüzden muhakkak doktora görünün belki başka birşey buna bu şekilde siz karar veremezsiniz riske atmayın bence
papatya82 Melek63 devlet bakıyor basın agrisin hastaneye git ilk alttan muayene ediyorlar ben çok döndüm öyle alttan bakcaz dedikleri icin
CansuDRY papatya82 Öyle bir şey yok. Ben 27 haftalıkken kasılma ve karında sertleşme şikayetiyle gittim. Onda bile alttan bakmadılar. Nst’ye bağladılar sadece. Ha, diyelim sizin orada öyle yapıyorlarsa bakmalarını istemediğinizi söyler çıkarsınız. Zorla değil ya.
Hickimsee papatya82 Yani ben devlette doğum yaptım rahatsızlandığımda da hep devlete acile gittim hiç alttan muayene yapmadı. Kaldı ki siz farklı bi şikayetten gidiceksiniz
Deletedmom_110 papatya82 korkma canım bişey olmaz bende 33. Haftada oldum ağır sancım vardı açılma olmuş mu diye baktı hiçbir sorun yaşamadım şu an 35 teyim
Fatma0090 papatya82 alttan bakmadan usg ile de bakılabilir her doktor bir değil belki gideceğin bakmaz
papatya82 CansuDRY Sakarya’da bu şekilde bide alttan muayene istenediginde imza attırıp çıkartıyorlar bakmiyorlar
CansuDRY papatya82 Kadın doğuma gitmeyin o zaman siz de. İshal var kusma var. Belli ki mikrobik bir durum. Enfeksiyon bölümüne gidin. Hamile olduğunuzu belirtin. Ona göre müdahale ederler.