zlmkrgz anneyimmm42 bugün itibari ile çok şükür 33 olduk biz🥰. 32+4 te kontrolümüz vardı. Biri 1900 diğeri 1950 gram olmuş 🥰. Riskli olan 3 hafta bitti benim için 3 hafta daha dayansalar yeter. İnşallah o günleri görmek nasip olur.
DNK0644 zlmkrgz zlmkrgz doktorunuz ne diyor aceba bende şuan 34. Haftadayım doktor iki hafta kalsalar içeride dedi bayram olduğu için erken almak istiyor galiba herşey normal bayram sonrasına bırakmıyor neden anlamadım
Rabia_3 anneyimmm42 27+3 olduk bizde biri 737 diyeride 817 gram olmuslar biz birazcık geriden geliyoruz daha once burda zayiflar diye post acmistim biraz kilo almislar cok sukur ama hala eksigimiz var kilo olarak hala biraz geriden geliyoruz
Bebekdelisi anneyimmm42 cok yeniyiz bizde 6+5 inşallah uzun yolda bızde dayanır gelırız 36 lara ama cok korkuyorum tek gebelıgı 32 den 37 zor durdurdular bunlar nasıl olacak endişem var allahım büyüktür saglıkla alayım ıkısınıde 🤲🏻 Hepımız saglıkla kavusalım bızım için yenilere öneriniz varmı
Gaye31 Busenurrr97 bende bugun ikiz gebeligim de16+4 deyimde sizde bebek hareketi oluyomu acaba bende bi ara oldu gibi hissettim ama ilk gebeligim anlamiyorumda nasildi acaba
Bebekdelisi anneyimmm42 sıvı 3 lt tüketiyorum cnm da bebek var benım geride dinlenmem cok zor oluyor korkuyorumda
Bebekdelisi anneyimmm42 kımsem yok cnm herkes uzak yakınında kımsem olmayınca artık mevlam büyüktür simdi proluton deport iğnemi olup geldim inşallah bu igne korur
Twinmommm Suna_4414 Aynen canım bazen bir kese kaybolabiliyormuş doktorum banada öyle söylemişti kalp seslerini duyuncaya kadar beklemeli 😇 Allah isteyen Herkese nasip etsin 🙏😇
Suna_4414 Twinmommm amin inşallh hakkımızda hayırlısı martta 14 haftalık oğlumu kalp durması sonucu kaybettim şuanda çok korkuyorum ayın 29 u nasıl olacak geçmiyor günler bana dua edermisin 🥺🥰 Rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Nilayors Merhaba arkadaşlar bizde 7+4 üz şimdilik her şey yolunda gidiyor😍 ya ikiz gebeliği takip edebileceğimiz bi uygulama biliyo musunuz burdan sadece tek gebelik takip edebiliyorumm
Twinmommm Suna_4414 Tabi ederim 🙏 başın sağ olsun Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın inşallah sağlıklı bir şekilde alırız bebeklerimizi kucağımıza 😇
Meresss Ysmn5836 kan testlerine baktırdınmı yakında belki kansızlık filan vardır ama ben 11 haftalığım inanırmısın tuvalete gidip gelesiye soluk soluğa kalıyorum herhangi bişi deyok allaha şükür
Kaderdlgn Ysmn5836 çok normal canım yeni yeni büyümeye başlıyorlar haliyle göğüse baskı yapıyorlar alışırsın ama dikkat et kendini fazla yorma
Mrv_mlk Ysmn5836 bende 21 haftadayım. Bazen yatarken hadi şu işi yapayım diyorum ama İnan ayağa kalkar kalkmaz hemen geri uzanıyorum en fazla 5 dk ayakta dolanabiliyorum. Yatarken her şeyi yapacak güç hissediyorum ayağa kalkınca geri yatmaya bile üşeniyorum 😕
Kaderdlgn Meresss ikizlerde ikili test şeker yüklemesi falan önerilmiyor doktorlar tarafından değerler yanlış çıkabiliyormuş ama detaylı ultrason ister benden iki kere istedi hatta
Meresss Kaderdlgn benim doktorum fetal dna yaptırmamı istedi ama ben çok deşmek istemedim allahıma emanetler
Sena_liya Kaderdlgn gittiğim iki doktorda mutlaka yaptirmalisin hamilelik şekerinin yükselmesi plesanta dan dolayı da oluyormuş sende de iki tane var yaptır demişler di. Hamilelik şekerim çıktı 1 ay diyet yaptım not aldım tam doktora gidip şeker ölçümlerimi göstereceğim gün suyum geldi…
Kaderdlgn Meresss benimde 12 de kanamalarım lekelenmelerim oldu iki hafta sürdü kan uyuşmazlığı varmış uyuşmazlık iğnesi yaptırdım ayrıyeten de progestan hem fitilini hem iğnesini oluyordum 4 aydan sonra geçti çok şükür şuan da 34 haftalığım bi sıkıntım yok 🙏