gucluanne80 Sevimlianne_adayi adetin gecikti mi canım ben adetime üç gün kala yapmıştım silik çizgi şeklinde çıkmıştı
Neslihan37_ Sevimlianne_adayi inşallah bu ay bir bebeğe sahip olursunuz. yazmamın sebebi sizi burada sürekli görüyorum ne kadar umut dolu bir bekleysiniz var gözlerim doluyor diğer bebek isteyenlere göre çok daha istekli ve umutlu görüyorum sizi… O yüzden kalpten dua ediyorum sizin gibi bebek çok isteyen ve gerçekten umutlu istekli olan hak eden her kadın bir an önce anneliği tatsın🤲 bu arada bu dönemimde ne dua ettiysem kabul oldu sizler için de çok dua ediyorum gerçekten hemcinslerimin en çok hakettiği his bence annelik duygusu inşallah tez zamanda kucağınızda minik bir mucize olur🤲
Sevimlianne_adayi Ovulasyon testi yaptım sıvı tüketim saatinde yapmadım Bu kadar koyu çıktı sıvı almadan saatinde yapsam pozitif sonuç verecek nerdeyse
Tusami Sevimlianne_adayi sen başka bir marka gebelik testi yapsana.bu yaptığın testler sıkıntılı sanki beyaz çizgi nedir yahu
tuba-berfin Canım ben adetim 3 gün geçtiğinde yaptım baya net tek çizgiydi 1 hafta sonra kan verdim gebelik çıktı en sağlıklısı adetin geçmesini beklemek geç döllenme olmuş dedi doktor bana insallah senin de öyledir